Drhleny aneb Výlet do Jičína (srpen 2010)

Od Máchova jezera, ze soustředění, jsem s kolem plynule přecestoval do pár desítek kilometrů vzáleného Mnichova Hradiště. Tam jsem z vlaku vystoupil a s bagáží se vydal do nedalekých Drhlen.
Po dvou letech jsem trochu tápal, kudy si razit cestu, ale cíl se mi podařilo neminout. Po několika hodinách čekání se z výletu z Turnova vrátili spolužáci a po večeři jsme vyrazili do letního kina na Kawasakiho růži. Hlavně jít brzo spát, ať můžeme druhý den vyrazit na tradiční výlet do Jičína.
Následující den ráno jsme nasedli na kola a vyjeli Jičínu vstříc. Cesta nahoru, dolů, doprava i doleva... Honza Koráb musel naši skupinu opustit ještě před cílem, aby stihnul vlak do Prahy o den dříve. S námi by ho rozhodně stihnout nemohl. Nám se podařilo (hlavně kvůli mé propíchlé duši) dojet do Jičína až v šest hodin večer. V sedm jsme opustili náměstí a pomalu se chystali na noční putování "domů". Po cestě byla ale ještě nutná výměna mé duše, tedy té na kole, na pumpě u výjezdu z Jičína, to dokládají akční fotky. Zpátky do Drhlen nás čas pustil až v jedenáct hodin, naštěstí téhož večera. Víno do vyschlých krků výletníků na zápraží chatičky bylo to pravé.
V den odjezdu, tedy už druhý den po sobě, jsme si k snídani připálili palačinky a trošku kakaa. Vydatná snídaně pro účastníky zájezdu, ne? To pak člověk zvládne i cestu domů s bagáží na zádech, samozřejmě s přestávkou na oběd v kultovní restauraci U Kvapilů, kde čas pěkně kvapí.

Drhleny aneb Výlet do Jičína (srpen 2010)